pondelok 14. novembra 2016

ODPUSTENIE
Všetkých, ktorým som ublížil ( a ) , žiadam o odpustenie….
Všetkých, ktorým som odmietol pomoc, žiadam o pochopenie….
Všetkým, ktorí mi ublížili, odpúšťam….
Všetkým, ktorí mi pomohli, ďakujem….
Odpúšťam sebe za všetky ublíženia, ktoré som spôsobil (a ) sebe a iným a ďakujem za všetko krásne a
prospešné v mojom živote.
A tak to je. Teraz a navždy. Amen……
S Láskou a Svetlom ďakujem , s Láskou a Svetlom obdivujem , vyzývam a vysielam . Od Zeme k Výšinám pohľad svoj uprený mám . S Láskou a Svetlom prosím , s bolesťou sa lúčim , otváram sa Svetlu Vyššiemu , nekonečne prúdiacemu .
S Láskou a Svetlom prosím o odpustenie karmy , utrpenia .
S Láskou a Svetlom prosím o požehnanie mojich vlastných dní .
S Láskou a Svetlom prosím , nech odíde každý môj tieň .
S Láskou a Svetlom , prosím nech otvorí sa mi celý Vesmír .
Brána srdca otvorí sa a ja spanilo a ľahko , nadýchnem sa v Celistvosti svojej vlastnej krásy . Amen. Každý deň je malým životom . Nie je ťažké robiť veci nové , ale dobré .
Odpustenie nie je emócia , ale rozhodnutie .  (s.a.s) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára